FOLLOW US

Follow BAD ASS MONKEY

lørdag den 26. februar 2011

En lørdag




De bløde bukser fra H&M, er så småt begyndt at blive mine yndlings. Jeg kan ikke gøre for det! De er bare så behagelige at have på i weekenden. Og lige til at smutte i, når man om morgenen, er ved at komme for sent ud af døren. Jeg hopper i bukserne hver gang jeg kan tillade mig det. Hvilket i mit tilfælde er næsten hver fredag. (sshh)

Zoé kommer om lidt. I aften skal vi til fest i Lejre og vi skal gøre os klar sammen.  (Nej jeg tager ikke afsted i de bløde bukser. Kunne være rart, men lidt anstændighed har jeg dog alligevel) Før hun kommer skal jeg et smut forbi min mors veninde der er frisør. Hvad jeg skal der får i at vide og se i morgen.
Hav en rigtig god weekend awesome peeps.

xx Cille

4 kommentarer:

Laurie sagde ...

Det der med bukserne kender jeg godt!
Har også nogen utrolig dejlige nogen fra H&M!

- Fed blog, jeg er nu fast følger (: Tak for kommentaren på min blog.

http://laurie-blogger.blogspot.com/

BAD ASS MONKEY sagde ...

Ja, sådan nogle kan man jo altid bruge!

Tak i lige måde :-)

Geraldine sagde ...

Great post!! I follow you :)

BAD ASS MONKEY sagde ...

Thanks :-)
We follow u too.

Om os

Mit billede
To piger på 16, der får deres tid til at gå med forskellige hverdags-ting, som f.eks. at drømme om tøj-cravings, hænge ud, gå til fester, og ikke mindst gå i 9. klasse (gaaab). Vi poster om vores hverdag, som til tider er mere spændende end andre. Enjoy!

Faste læsere