FOLLOW US

Follow BAD ASS MONKEY

søndag den 27. februar 2011

Gammelt og nyt





Yep. Det er mig. Jeg har haft langt hår og har hele mit liv haft det. Godt nok er det et gammelt billede, men det viser min gamle længde sådan ok.
For en uge siden besluttede jeg mig for at ville gøre noget ved mit hår. Jeg skulle klippes den samme dag og kunne bare mærke at der skulle ske noget lige nu og her. Mine veninder fik mig talt fra at få farvet mørkt hår som jeg overvejede der, og fik mig i stedet med på idéen om page og pandehår.
Jeg var stadig i tvivl da jeg trappede op hos frisøren, men da frisøren valgte at klippe min (lange) hestehale af, var det ligesom sket. Jeg skulle være kort håret og er nu rigtig glad for det.
I går fik jeg farvet nogle lyse striber i mit hår. Jeg ved ikke om I kan se det, men billeder under mig med langt hår, er altså med lidt farve. Jeg syntes det er blevet lidt for lyst, men måske skal jeg bare vænne mig til det :-)

Enjoy søndagen.
Vi snakkes xx cille

2 kommentarer:

Lise Wedege sagde ...

Det klæder dig rigtig godt med det korte - God forandring! :-)

Rigtig fin blog du har, kig forbi min:

fifteen and fashion:
http://lisewedege.blogspot.com/

BAD ASS MONKEY sagde ...

Mange tak! Jeg er også rigtig glad for det.

Vi tager lige et smut forbi din :-)

Om os

Mit billede
To piger på 16, der får deres tid til at gå med forskellige hverdags-ting, som f.eks. at drømme om tøj-cravings, hænge ud, gå til fester, og ikke mindst gå i 9. klasse (gaaab). Vi poster om vores hverdag, som til tider er mere spændende end andre. Enjoy!

Faste læsere