FOLLOW US

Follow BAD ASS MONKEY

søndag den 27. februar 2011

online køb




Overskriften siger det meste. Billede af mit seneste køb fra Ugabuga som kan købes her :-)

I dag oplevede jeg noget spændende. Jeg fik malet et portæt, som efter tre timer ikke er færdigt!! I kan tro det var hårdt at sidde og kukkelure i så lang tid. Men det hjalp at det var min søde tante der malede. Hun bor i sit galleri så der er helt vildt hyggeligt med malerier over det hele. :-)
Jeg havde glemt mit kamera derhjemme, så jeg fik desværre ikke taget nogle billeder. Har i stedet Uploadet et billede jeg har hængende på mit værelse.

8 kommentarer:

Josephine sagde ...

Lækkert køb!!
Ser frem til at se dit portræt, hvis du ligger det op på bloggen:)

/josephine
simplyjuststyle.blogspot.com

BAD ASS MONKEY sagde ...

Mange tak! Jeg regner med at lægge det på bloggen.
Kigger lige forbi din :-)

Nanna Christiansen og Freja Popp-Wiemann sagde ...

Sjovt. Jeg har lige ønsket mig den ørering!
Kyyyyys

BAD ASS MONKEY sagde ...

Den er også ret rar babe!
møøøøs

Cecilie sagde ...

Det er virkelig flot det billede!

Helena Terney sagde ...

Elsker øreringen!!

/Helena
http://heeeltsikkert.blogspot.com/

Maike sagde ...

I love that picture! xx

BAD ASS MONKEY sagde ...

Mange tak. Jeg er også rigtig glad for det :-)

Om os

Mit billede
To piger på 16, der får deres tid til at gå med forskellige hverdags-ting, som f.eks. at drømme om tøj-cravings, hænge ud, gå til fester, og ikke mindst gå i 9. klasse (gaaab). Vi poster om vores hverdag, som til tider er mere spændende end andre. Enjoy!

Faste læsere