FOLLOW US

Follow BAD ASS MONKEY

onsdag den 2. marts 2011

dårlig karma?




Lort lort lort.....
10 min. efter jeg modtager øreringen fra nedenstående indlæg, knækker lortet... Jamen fedt?? 200 kr spildt.. Tror i på karma? Jeg er begyndt...


Nå, nu skal jeg ikke ødelægge jeres aften med mit dårlige humør. Var til frisøren med Zoé og vores fælles veninde Nanna. Der blev lavet nogle store forandringer. Fra lang rød, til kort rød.
Efter frisøren tog jeg hjem og læste i mit syge-blad fra igår, Sirene :-)


Hav en god aften.
Xx cille

4 kommentarer:

JULIAF sagde ...

Hold da op. burde da ikke kunne knække så hurtigt, med mindre du selv har hoppet på den og hevet hårdt!!
Kan du ikke sende den tilbage, for 200 kr er da alligevel en del :)

men lækker blog, er blevet fast læser.
Håber i vil blive det af min også <3
xoxo

isabella thordsen sagde ...

Hvor uheldigt! /:

/Isabella

BAD ASS MONKEY sagde ...

Nej det syntes jeg heller ikke den burde :(
Hmm. Jeg syntes ikke jeg var voldsom ved den, jeg prøvede bare at rykke lidt på den.

Mange tak. Vi er nu også faste læsere af din :)

BAD ASS MONKEY sagde ...

Ja det må man nok sige Isabella :(

Om os

Mit billede
To piger på 16, der får deres tid til at gå med forskellige hverdags-ting, som f.eks. at drømme om tøj-cravings, hænge ud, gå til fester, og ikke mindst gå i 9. klasse (gaaab). Vi poster om vores hverdag, som til tider er mere spændende end andre. Enjoy!

Faste læsere