FOLLOW US

Follow BAD ASS MONKEY

mandag den 7. marts 2011

Gutter



Har I hørt Medinas nyeste single?

Jeg håber I alle har haft en lækker weekend. Det har jeg! I har allerede hørt om min fredag. Lørdag var jeg til  fest, og søndag formiddag til hyggelig fødselsdags brunch hos Nanna.
Jeg kunne ikke tage nogle billeder af Zoé og min gave da mit kamera er gået i stykker. Æv. :(
I får snart en update på hvad jeg købte i fredags, taget med min fars meget dyre kamera!

Hav en god mandag!

Cille :-)

Ingen kommentarer:

Om os

Mit billede
To piger på 16, der får deres tid til at gå med forskellige hverdags-ting, som f.eks. at drømme om tøj-cravings, hænge ud, gå til fester, og ikke mindst gå i 9. klasse (gaaab). Vi poster om vores hverdag, som til tider er mere spændende end andre. Enjoy!

Faste læsere